2010-11-26

Värdelöst men mysigt

Idag var egentligen en ganska värdelös dag i skolan, ingen riktig svenska utan eget arbete och det vet man ju hur det slutar, lite kort med braoudsen. Sen skulle vi på flykting information men det visade sig att vi redan hört allt så ist blev det en ganska ointressant föreläsning om ja, hur flyktingar tas om hand, typ?
Med andra ord så hade jag ingen riktig lektion idag, dock var det ju skönt att få mvg på utopin!

När jag kom hem trotsade jag och sötanna snöovädret och tog en behaglig prommis, som såklart blev följt av en kopp te, tack för det! :)

Nu sitter jag här med min vän fiafia och vi ska snart bege oss mot Järven för att möta upp Linnéa och få en liten matbit i oss innan vi drar oss mot hockeyn.

Tänkte även som avslutning passa på att berätta att jag mår riktigt bra idag, med underbara vänner kan dagarna inte bli tråkiga!


                    Eftersom det är första advent i helgen och snart lucia fick det bli en bild från ifjol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar