2011-03-14

återigen sverige

I fredagskväll landade jag åter igen på svenskmark. Jag har haft en underbar vecka, dock inte speciellt händelserik men väldigt välbehövlig.
Vi hamnade på ett väldigt fint lägenhetshotell, dock var medelåldern kring 65 och det var den dessutom i hela vårat område, men jag trivdes ändå.
Vad gjorde vi då? Jo, de flesta dagarna tillbringade vi vid polen, eftersom det blåste alltför mycket vid havet. En till anledning var även att vi kunde springa upp till rummet och heja lite på svenskarna, eftersom vi hade svt1. På kvällarna gick vi någonstans och åt, detta är inget ställe jag rekomenderar till er som vill äta gott. Det var absolut inte oätligt men jag tror knappast Carl-Jan skulle åka dit för matens skull.
En dag hyrde vi även en röd fin drömbil och åkte upp till bergen. Vilket resulterade i en stigning på 2000 m. Det var hur mysigt som helst.

Jag tänkte visa lite fler bilder men jag har inte hunnit lägga in dom än, få bli en annan gång :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar