2011-01-04

Längd åh kalas

Invigde mina nya längdåkningsskidor idag. Resultatet blev 1 mil i Harsas spår. Jag måste erkänna att det var otroligt härligt, och nu ska jag övertala mamma att åka tjejvasan i slutet av februari. Får väl se hur det blir med den saken, men alltid något att sikta på!

Jag har även ätit en fantastisk middag i goda vänners lag. Detta var för att fira annapanna som fyller 19 år idag. Och jag måste säga att tårtan var en stor fet kluns över i't :)

Men nog nu, jag ska upp tidigt imorgon för att styra min kosa mot gävle stads sjukhus och affärer. Dax att såååva.

söt o så

2 kommentarer:

  1. Jag ska åka tjejvasan! Men skynda dig att övertala mamma din, tjejvasan är snart fullbokad!! //Lotta

    SvaraRadera
  2. Kul, jag ska synda på den processen! Hoppas vi ses :)

    SvaraRadera