2011-02-21

18.15

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen på senaste tiden, jag har inte riktigt haft tid.
Men om jag hade bloggat i tidigare hade det förmodligen varit om
  • En trevlig lördagskväll
  • Backen, jag har faktiskt åkt järvstupet och sydbacken med brädan
  • Att en förkylning smygit sig på
  • Jag har åkt en mil längdskidor och det gick dubbelt så fort som sist
  • Haft en jätte mysig alla hjärtans dag med min sötis
  • solsidan + mango, as always
  • köpte ett par skit snygga klackskor
  • varit på månskensvandring med en underbaris
  • tråkigt nog sett ett hus brinna
  • permanentat håret
  • och till sist kan jag tillägga att jag har väldigt mycket att plugga
 Det var väl ungefär det.
 
Pappa frågade mig igår om jag ville åka till Norge på VM och titta på jaktstart herrar, vem vill inte det? Få se om vi får till det, men förhoppningsvis så funkar det.
 
Kan ju även passa på att berätta att om två veckor befinner jag mig i Gran Canaria, vilket kommer vara underbart.
 
Nu snart ska jag ta med min familj till Skytt och fika eftersom min kära vän Lars klarat körkortet idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar