2011-02-21

summer -11 here I come

Har nu bestämt mig för att anstränga mig lite mer eller kanske snarare satsa inför strandsäsongen, har därför invigt en tävling med mamma. Under 11 veckor ska vi träna och se vem som har förlorat flest cm.
Så här ser mitt program ut nu i början

  • Måndag – situps - 50 raka, 25 sneda. Plankan 3x40
  • Tisdag – fotbollsträning
  • Onsdag – situps – 50 raka, 25 sneda. Plankan 3x40 eller 45 minuters motionering
  • Torsdag – fotbollsträning
  • Fredag – vila
  • Lördag – situps – 50 raka, 25 sneda. Plankan 3x40 eller 45 minuters motionering
  • Söndag - situps – 50 raka, 25 sneda. Plankan 3x40 eller 45 minuters motionering
Självklart ska jag försöka tänka mer på min kost också, jag har ju redan godisförbud men tänkte även införa ett kakförbud vilket i mitt fall betyder att jag endast äter kakor och sånt när jag blir bjuden.
Det ska bli väldigt spännande och se hur länge det här håller.

1 kommentar: