2010-12-23

Dan före dan o så

Idag är det dan för doppar dagen eller ännu viktigare, min lillebrors födelsedag :)
Försöker tagga till imorron med lite musik, klä granen, julpynta osv men dock funkar det inte riktigt, som tur är har jag ju hela natten på mig också :)

Igår träffade jag min efterlängtade storasyster, som jag har väntat! Vi fikade, handlade lite julklappar och hade det mys. Senare begav jag mig till annapanna för dirty dancing och skitsnack, vilket var kanon! Och som pricken över i't som min underbara pojkis med mig.

Just nu ska jag titta på nästsista julkalenderavsnittet för i år. Jag måste medge att det känns förjävla tråkigt faktiskt..

Senare väntar mer tårta, fullt hus och massa müs.

Stopp åh galopp, min liv är på topp!

Jag älskar ju dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar