2010-12-19

konsert, mys och praliner

I fredags bjöd världens bästa pojkvän mig på kinamat, han är oslagbar! Efter det var det dags för en mysig välgörenhetskonsert på slotte, bra jobbat tjejer!
Tog en tripp till näset för övernattning och lite massage :)

Lördagen bestog av samhällspluggande och en hur mysig kväll som helst med paketleken, mat, kanon sällskap och en mycket rolig avslutning. Rasmus körde nämligen in i en snödriva.
Tack för en fantastisk kväll!

Idag vaknade jag i nor och drog mig sakta men säkert hem på eftermiddagen. Annars har jag julstädat mitt rum och dessutom torkat golvet för hand, det ni.
I väntan på min vbp försöker jag komma i julstämning genom att lyssna på julmusik och baka chilipraliner, hoppas dom blir lika goda som dom låter!

Sumerar alltså helgen och hur jag mår med ordet grymt!

hjärtat <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar