2010-12-12

livet jag lever

Nu har ännu en helg flygit förbi. Började med överraskningsparty för linnéa, vilket var lyckat! Dock blev det ingen övernattning för min del.. Igår sov jag bort hela dagen för att ladda till klappcupen och filmmys med anna, kanon kväll. Nu sitter jag här efter en tripp till Karsjömarknad där det bjöds på kakbuffé bland annat. Snart ska jag bege mig till kyrkan för lite luciakröning, underbart! :)

Dessutom är resan till hajarnasland bokad, så 3e mars bär det av till Egypten med familjen och utan Sofia.. Får hoppas att det blir toppen ändå :)

Med andra ord har helgen varit grym och jag mår bra, dock lite ångest över att allt mitt plugg återstår till närliggande dagar. Men man kan ju inte alltid ligga på topp, eller?

Allt har ett slut, och alla slut är början på något nytt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar