2010-12-25

Julafton är grejer det!

Jag har haft en underbar julafton, med alla som ska närvara närvarade, dock hade det ultimata varit att min underbara pojkvän skulle dela natten med mig. Men vi ses imorron då det blir två till julaftonar, först hos mig sen hos Patrik, eller vise versa.

Som vanligt blev det alldeles för mycket mat, men det är ju såå gott. Lätt värt det, nu behöver jag nog inte äta på nåra månader!

Jag fick massor av fina julklappar, även fast jag bara hade önskat mig singstar disney, vilket jag fick plus massa smycken, böcker, kläder, tofflor, osv.

Kan ju även tillägga att jag har världens sötaste kusin, han fyller 2 år i mars och trodde att varje paket skulle innehållen en traktor, det spelade ingen roll om paketet var platt, runt ellerfyrkantigt så sa han "taktor". Han är finast!

Ett stort plus är att världens bästa storasyster är hemma över jul, tror det var ett år sen jag träffade henne sist.

Men nog nu, jag mår så bra som man kan må, mätt, kär och behövd!

Jag och min finaste lillebror :)

G O D J U L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar